Filmy relacja mężczyzna-kobieta, więzienie

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja mężczyzna-kobieta, więzienie. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Film opowiada o życiu małej żydowskiej grupy gangsterów żyjących w Nowym Jorku i obejmujących ponad czterdzieści lat ich przestępczej działalności. Niepowodzenia, zawody miłosne, handel narkotykami i prohibicja – to ich codzienne życie. Z jednej strony mechanizm działania wielkiego biznesu, przemoc i krew, z drugiej zaś ich normalne pozaprzestępcze funkcjonowanie w rodzinie oraz smutna nostalgia o zmarnowanych życiorysach i wiecznie nieosiągniętej miłości…
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Scarlett O'Hara jest kapryśną córką właściciela posiadłości w Georgii i zakochuje się w Ashleyu Wilkes. On jednak zaręcza się z inną kobietą.


Gary Cooper został laureatem Oscara za rolę w klasycznej opowieści o stróżu prawa, który samotnie broni tchórzliwych mieszkańców miasteczka przed bandą szukających zemsty kryminalistów. W największym rewolwerowym pojedynku w dziejach kina Gary Cooper walczy nie tylko o miasto, ale i o świeżo poślubioną żonę, graną przez Grace Kelly. W filmie występuje również jeden z najpopularniejszych i najbardziej utalentowanych aktorów Hollywood: Lloyd Bridges. „W samo południe” zapisuje się też w pamięci dzięki pierwszej głównej roli Grace Kelly – pięknej aktorki, która wkrótce przeszła do legendy kina. Film zdobył w sumie cztery Oscary, w tym za montaż, muzykę i piosenkę.
William Wallace zostaje przywódcą szkockiego powstania przeciwko okrutnym rządom angielskiego króla Edwarda. Kiedy Will był małym chłopcem, jego ojciec i brat zginęli w walce o wolność kraju swoich przodków. Kiedy traci kolejną ukochaną osobę, rozpoczyna długą kampanię o niepodległość Szkocji.
Tytułowy bohater - Cordell Walker (Chuck Norris) jest kreowany na idealnego stróża prawa. Jest m.in. inteligentny, wysportowany, honorowy; posiada dużą intuicję, którą się kieruje i zawsze dobrze na tym wychodzi; jest także bezwzględny dla łamiących prawo, skutecznie walczy ze wszystkimi formami przestępczości. W pracy pomaga mu znajomość sztuk walki wręcz. Przy jego boku stoją wierni przyjaciele: partner James Trivette, były policjant C.D. Parker oraz pani prokurator Alex Cahill, ukochana Walkera.
Bridget Jones (Renée Zellweger) - niedawno jeszcze samotna trzydziestolatka - znalazła nareszcie mężczyznę swoich marzeń, adwokata Marka Darcy'ego (Colin Firth), ale już musi stawić czoła nowemu wyzwaniu – jak go zatrzymać. Wracają więc wątpliwości, a wraz z nimi stary znajomy, przystojniak Daniel Cleaver (Hugh Grant). To wystarcza, by Bridget znalazła się w centrum komediowych omyłek, złych rad i kompletnej katastrofy, która mogła przydarzyć się tylko jej.
Will Hunting (Matt Damon) to "skłócony z życiem" młody chłopak. Nie ma większych ambicji, niewiele oczekuje od losu. Pracuje dorywczo, a wieczorami włóczy się po okolicznych barach... do czasu! Zwrot w jego życiu następuje, gdy nieoczekiwanie odkryte zostają jego niezwykłe zdolności matematyczne. Will musi zdecydować, czy podjąć rzucone mu przez los wezwanie i spróbować zmienić swój stosunek do świata, czy też, dalej wieść nic nie znaczącą, lecz wygodną egzystencję na pograniczu prawa. W zmaganiach z samym sobą pomaga mu piękna studentka i psycholog nagrodzony Oscarem (Robin Williams), który słynie z niekonwencjonalnych metod działania. Dochodzi do starcia dwóch silnych osobowości, które przynosi zaskakujący efekt...
Perypetie policjantów pracujących na 13 posterunku. Są oni niezdarni i pechowi.
W filmie zadedykowanym mistrzowi tureckiego kina, Zeki Öktenowi, Demirkubuz powraca do bohaterów Masumiyet, przedstawiając dopełnienie ich losów. Osadzony w dzisiejszej Turcji, jest rodzajem prequelu opowiedzianej przed kilkoma laty historii. Oto młodziutki Bekir (pracujący w sklepie meblowym należącym do jego ojca) poznaje śliczną Uğur – dziewczynę z sąsiedztwa, pochodzącą z ubogiej rodziny wspieranej przez lokalnego mafioza. Dziewczyna jest obsesyjnie zakochana w Zagorze, odsiadującym wyrok bandycie. Bekir traci dla niej głowę i kiedy dziewczyna podąża za Zagorem (przenoszonym do kolejnych więzień), Bekir rusza jej tropem, porzucając wszystko, co ma. Tak rozpoczyna się szaleńcza odyseja bohaterów po tureckich miastach i miasteczkach. Fatalne zauroczenie staje się siłą napędową obojga. Pomiędzy Uğur a Bekirem wytwarza się chorobliwy układ zależności, w którym oboje ściągają się nawzajem w dół. Fatalna miłość staje się jedyną wartością w ich życiu. Demirkubuz tworzy tu szczególny rodzaj filmu drogi, którą bohaterowie przemierzają na oślep, ubezwłasnowolnieni destrukcyjną namiętnością.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…